youtube.電影.=]

youtube.電影.=]2009-06-11 09:45我發現youtube系會ban左D演奏得同原曲好相近既人之前有個youtube frd就系因為彈得太好而被youtube話獨犯左copyrights,唉.其實?樣好無奈.演得?好.雖然系我地犯規.不過好彩?同個youtube frd斷聯絡.?申請返個新帳號.HAHA.
下面尼個韓國人好勁,拉得好好聽,不過?比youtube ban左,好想知?新既user name系咩下面尼首好似系未來日記冬篇主題曲.(5,6年前看得嚕@.@.
尼個星期唔知搞咩,坐響電腦前面想訓.真系訓著左之後又頭暈-.-"好在企起身一段時間又正常返.
昨天拿了yearbook哩.要給朋友簽啊.
好想看UP哩=].其實還有其他電影想看.當然進戲院時要降低期待XP.(港:沖天救兵)
好棒呀.麥兜會在09出新電影,麥兜武當XD.麥兜是港產既好東東.
畫面好靚呀.↓
上一出的菠蘿油王子其實挺感動的.而且訊息也很清晰。
海賊王最新電影也在12月12日本上映哩,作者第一次創作海賊王電影既故事哩.呵呵.質素會怎樣哩.金獅子のシキ?クリスタル航海記(臺暫譯:金獅子的怒吼?水晶航海記)
香港沒正式引入海賊王所以在香港戲院只看到火影的電影
←黃猿wao.尼一下如果唔系冥王幫他們頂了,烏索普同布魯克.路飛也很無奈,他被另一個高手擋住走不過去索柏再次進入狂暴狀態,youtube影片,真是令人擔心的劇情啊.而且這次的對手比CP9的長發佬利害得多.↓戰桃丸另外熊既真身詭異地出現.將卓洛變走了=="下集會將路飛等人續一變走.路飛應該是最後一個.熊應該有什麼目的而且知道些什麼的.
OMG~~這次海賊王第405集好難等LAAA HAHAHA XDDD